شناسهٔ خبر: 39116 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايی:

دولت توجه ويژه‌ای به حمل ونقل هوايی دارد/ اعطای گواهينامه تشكيلات طراحی به هواپيمايی آسمان

سازمان هواپيمايي كشوري معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايی كشوری گفت:دولت در چند ساله گذشته توجه ويژه به حمل ونقل هوايی داشته و اكنون انتظار جامعه معطوف به سمت صنعت و متوليان آن است كه با تلاش بيشتر و طرح‌های نو در چارچوب استانداردهای جهانی حركت كند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری اعطاء اين گواهينامه با حضور علايي مديرعامل آسمان، محمد جواد تقوايي معاون استاندارد پرواز، مدير كل دفتر صلاحيت پرواز سازمان هواپيمايي كشوري و جمعي از معاونين و مديران كل و متخصصين فني و مهندسي آسمان صورت گرفت.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايی كشوری طی سخناني ضمن تقدير از تلاش های متخصصين آسمان در رسيدن به اهداف بلند مدت ترسيم شده از طرف مديريت عالي شركت با نگاه مشتري مداري، ارتقاء ايمني گفت: بي ترديد وجود نيروهاي متعهد و متخصص در آسمان جايگاه اين شركت را در عرصه هوانوردي تضمين كرده است.

وي ادامه داد: دولت در چند ساله گذشته توجه ويژه به حمل ونقل هوايی داشته و اكنون انتظار جامعه معطوف به سمت صنعت و متوليان آن است كه با تلاش بيشتر و طرح های نو در چارچوب استانداردهای جهاني حركت كند.

در پايان نيز علايي مديرعامل آسمان ضمن تقدير از همكاری‌های جدي مسئولان استاندارد پرواز و مديريت‌هاي مختلف آن مجموعه و بخصوص صلاحيت پرواز و طراحي ساخت جهت اهتمام به تلاش‌ها و به رسميت شناختن توان طراحي و عمليات اين شركت و ابراز اميدواري كرد كه به حرمت ماه مبارك رمضان اين همكاري‌ها وهمدلی‌ها همواره مستمر و مردم عزيزمان از نتايج آن بهره ‌مند شوند.

نظر شما