شناسهٔ خبر: 3914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی کرمانشاه در دهه فجر - ۲

۹۸۹۳ واحد مسکن مهر استان کرمانشاه آماده بهره‌برداری در دهه فجر / پایان پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه در سال ۹۴

 مسكن مهر مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه از آماده واگذار شدن ۹ هزار و ۸۹۳ واحد مسكن مهر در ۶ شهرستان این استان خبر داد.

عبدالرضا غفوري در گفتگو با خبرنگار وزارت راه و شهرسازی در تشریح پروژه‌های قابل افتتاح حوزه مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در دهه فجر گفت: تا پیش از این ۱۷ هزار و ۶۷۴ واحد مسکن مهر به مالکان تحویل شد و هم اکنون نیز  ۹ هزار و ۸۹۳ واحد در شهرستان‌های کرمانشاه٬ کنگاور٬ اسلام آبادغرب٬ سنقر٬ صحنه و پاوه آماده واگذاري است.

وی افزود: مراسم بهره‌برداری نمادین از واحدهای آماده تحویل مسکن مهر استان کرمانشاه در سایت مهر رازی که هزار و ۶۳۳ واحد آماده افتتاح دارد برگزار می‌شود.

وی تعداد کل واحدهای مسکن مهر استان کرمانشاه را ۴۷ هزار و ۶۰۰ واحد اعلام کرد و افزود: مجموع آمار واحدهای مسکن مهر واگذار شده و آماده بهره‌برداری نشان می‌دهد که ۲۰ هزار واحد همچنان در دست ساخت است که با توجه به میانگین پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه‌ها پیش‌بینی می‌شود که باقی واحدها نیز تا پایان سال ۹۴ تکمیل و در اختیار مالکان قرار گیرد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه یادآور شد: همكاري متقاضيان در پرداخت باقيمانده سهم آورده خود و همچنين عملکرد دستگاه‌هاي خدمات رسان (آب و برق و گاز) در انجام امور تحت مسئوليت‌ نقش مهمي در تحويل هر چه سريعتر مسكن مهر به متقاضیان دارد.

غفوری ادامه داد: تکمیل خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر استان کرمانشاه همزمان با ساخت واحدها پیش می‌رود و عقب‌ماندگی محسوسی وجود ندارد به طوریکه‌ هم اکنون فقط ۴۰۰ تا ۵۰۰ واحد مسکن مهر در کل استان خدمات زیر بنایی (آب٬ برق و گاز) دریافت نکردند که البته مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد و براساس برنامه این کارها نیز انجام می‌شود. /

نظر شما