شناسهٔ خبر: 39145 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رحمت‌الله مه‌آبادی تاکید‌ کرد:

لزوم تحول سیستم تدارکات فرودگاهی با محوریت تولید داخلی

رحمت‌اله مه‌آبادی ‌مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر لزوم صرفه جویی و حمایت از تولید داخلی همسو با اقتصاد مقاومتی گفت: امسال باید سیستم تدارکات متحول شود؛ به گونه‌ای که از ابتدا تا انتهای کار روشن باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، «رحمت‌الله مه‌آبادی» در نشست با معاونت توسعه مدیریت و منابع این شرکت افزود: سود باید در خرید ما و صرفه‌جویی‌ ها در انجام امور باشد. برای رسیدن به موفقیت و ارتقای کار نیز باید از اقدام های مشابه در شرکت‌های موفق بازدید کرد.

مه‌آبادی به روز رسانی سیستم تدارکات را سبب حذف کارهای اضافه و تضمین سلامت کار دانست و تیپ شدن قراردادها تا ۶ ماه نخست امسال را با هماهنگی دفتر حقوقی خواستار شد.

وی گفت: اداره‌کل تدارکات باید برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از تولید داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی از تولیدات داخلی بهره جوید. در واقع ایمنی، امنیت و کیفیت باید به باور ما در خریدها تبدیل شود.

رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مشاوره با کشورهای موفق برای سامان دادن به سیستم‌های کاری، استفاده از مدل‌های مشابه داخلی، انجام مطالعات تطبیقی و بررسی آخرین دستاوردها در قالب مقاله یا گزارش پژوهشی را از راهکارهای حرفه‌ای شدن کارکنان و شادابی مجموعه معرفی کرد.

نظر شما