شناسهٔ خبر: 39186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روز ۱۱ خرداد صورت می‌گیرد:

جزئيات انتخابات هیئت رییسه گروه‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان

انتخابات نظام مهندسي ناظرین اداره کل راه و شهرسازی استان تهران روز ۱۱ خرداد در انتخابات هیات رییسه گروه‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی در ۲۵ حوزه سطح استان تهران به صورت فعال حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط  عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، علی پور جوادی رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت: در اجرای ماده ١٦ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و به منظور گسترش همکاری‌های حرفه‌ای و جلب مشارکت اعضاء سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در بهبود عملکرد و کارشناسی دقیق تر مسائل رشته‌های تخصصی سازمان، هفتمین دوره انتخابات هیات رئیسه گروه های تخصصی سازمان در روز پنجشنبه مورخ ١١/٣/١٣٩٦ از ساعت ٩ لغایت ١٧ در ٢٥ حوزه سطح استان تهران برگزار می‌شود . 

وی تصریح کرد: بر این اساس در هریک از رشته‌های هفت گانه صنعت ساختمان، هیأت رئیسه‌ای متشکل از هفت نفرتوسط اعضای سازمان در همان رشته انتخاب و به مدت ٣ سال در زمینه امور مربوط به رشته های تخصصی به هیات مدیره سازمان مشاوره خواهند داد.

مهندس پور جوادی افزود: هیات رئیسه متشکل از گروه های تخصصی، هیات های مشورتی علمی و کاملا حرفه ای بوده و در موضوعات تخصصی مرجعیت دارد و ضمناً افراد منتخب از اشخاص دارای سوابق و اشتهار علمی و حرفه ای شاخص در رشته خود به شمار می روند. 

لازم به ذکر است، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به استناد تبصره ٣ ماده ٧٩ آئین نامه اجرائی قانون یاد شده از ابتدا با شرکت در جلسات هیات اجرائی بر فرایند برگزاری این انتخابات نظارت داشته و در این راستا در روز انتخابات نیز ناظرین این اداره کل در کلیه شعب انتخابات حضوری فعال خواهند داشت .

نظر شما