شناسهٔ خبر: 39432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی استان خبر داد:

احداث ۱۱۷ کیلومتر راه برون شهری در استان مرکزی طی چهار سال اخیر

شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طی دوره چهارساله دولت تدبیر و امید ۱۱۷ کیلومتر راه برون شهری شامل راه‌های اصلی و روستایی دراین استان احداث شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی با اعلام این خبر افزود: یکی از مهمترین تکالیف ما ساخت و توسعه شبکه راه‌های استان مرکزی است که در قالب آزادراه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی و روستایی به صورت مستمر پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم وعقد قرارداد با پیمانکاران ذیصلاح روند احداث پروژه‌های مذکور اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده در طی دوره چهارساله دولت تدبیر و امید بالغ بر ۶۲.۵ کیلومتر راه اصلی و ۵۴.۳ کیلومتر راه روستایی احداث شده است.

رئیس شورای حمل‌و‌نقل استان مرکزی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸۶۰ کیلومتر راه اصلی شامل (آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی) و ۴۴۰۸ کیلومتر راه روستایی شامل ( آسفالت، شوسه و...) در استان مرکزی به عاملیت اداره‌کل راه وشهرسازی احداث شده و با توجه به اینکه این استان در مسیر کریدور شمال – جنوب و جنوب- مرکز کشور قرار دارد در سال‌های اخیر علیرغم محدودیت اعتبارات تخصیص یافته، پروژه‌های متعددی را با هدف ارتقای هرچه بیشتر وضعیت شبکه راه‌های این استان کلید زده‌ایم.

نظر شما