شناسهٔ خبر: 39434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی استان خبر داد:

اجرای پروژه آرشیو اسناد الکترونیک در اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین

اسماعیل حافظی مدیر توسعه منابع اداره‌کل راه و شهرسازی گفت: عملیات آرشیو الکترونیکی اسناد بایگانی با حضور نمایندگان حوزه‌های مختلف این اداره‌کل آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، اسماعیل حافظی با اعلام این خبر گفت: در این پروسه، عملیات پرونده‌خوانی و آرشیو اسناد به صورت همزمان و با حضور نمایندگان واحد‌های مختلف اداره انجام خواهد شد.

مدیر توسعه منابع این اداره‌کل بیان کرد: همچنین در روند این اقدام تمام پرونده‌های کاغذی موجود در بایگانی به ترتیب و براساس تاریخ اسکن و ثبت و ضبط خواهد شد.

حافظی افزود: با مکانیزه کردن پرونده‌های بایگانی و آرشیو اسناد به صورت الکترونیکی، تمام پرونده ‌ها قابلیت ردیابی از طریق سیستم را دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این فرآیند با هدف ساماندهی پرونده‌های موجود در بایگانی که مهم‌ترین آنها مربوط به بخش املاک و حقوقی و البته سایر حوزه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی است صورت می‌گیرد و تمام مراحل کار تحت نظارت مدیر پروژه، ناظر پروژه و مسئولIT انجام می‌شود.

حافظی در پایان گفت: با توجه به گستردگی کار و تنوع موضوعات پرونده‌ها و حوزه‌های مختلف درگیر با آن، به جهت رفع ابهام و سوالات احتمالی از تمام حوزه‌های مرتبط با این موضوع یک نماینده انتخاب شده که در فرآیند این پروژه همراهی کنند و ابلاغ داخلی آنان نیز به ایشان ارجاع داده شده است.

 

 

نظر شما