شناسهٔ خبر: 39548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

مسؤولان استان برای جذب اعتبارات پروژه‌ها تلاش کنند

محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه سوق، پروژه ورودی دهدشت و چرام جزء پروژه‌های بحرانی راه و شهرسازی است که امیدواریم اعتبارات این پروژه هر چه سریع‌تر جذب شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسؤولان استان برای جذب اعتبارات پل سوم بشار تلاش کنند.

علیمردانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با یادآوری اهمیت پل سوم بشار برای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج گفت: اگر پل سوم بشار برای استان مهم است مسؤولان استان برای جذب اعتبارات این پروژه که در کاهش بار ترافیکی تصادفات استان مؤثر است تلاش کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه سوق، پروژه ورودی دهدشت و چرام جزء پروژه‌های بحرانی راه و شهرسازی است که امیدواریم اعتبارات این پروژه هر چه سریع‌تر جذب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله ۴.۷ ریشتری دو روز گذشته در استان اشاره کرد و گفت: این زلزله که در ۳۱ کیلومتری استان اصفهان، ۳۵ کیلومتری فارس و ۱۰ کیلومتری استان کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج رخ داده هیچ‌گونه خسارات جانی در استان در پی نداشته است، ضمن اینکه تدابیر لازم برای مواقع بحرانی در استان اندیشیده شود.

نظر شما