شناسهٔ خبر: 39585 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزير راه و شهرسازی تاکید کرد:

تسریع در تملک املاك جهت تكميل ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س)

جلسه معاون وزير راه و شهرسازی دردیدار با استاندار قم بر ضرورت تملک هرچه سریع‌تر املاک و اختصاص بودجه برای تکمیل ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی قم، سيد مهدی صادقی، استاندار قم در ديدار با محمدجوادعليزاده، معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسيسات دولتی و عمومی كشور، طی سخنانی اهتمام مسئولان را برای تكميل پروژه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواستار شد.

استاندار قم با اشاره به ضرورت همكاری مردم در تملك پروژه‌های عمرانی شهر قم عنوان کرد: دولت و شهرداری قم برای رفع بسياری از دغدغه‌های شهروندان نيازمند مشاركت خود مردم هستند.

معاون وزير راه و شهرسازی نيز با تاكيد بر تملك هرچه سريع‌تر املاك جهت تكميل ضلع شرقی حرم مطهر گفت: اين پروژه در مرحله حساسی است و بايد جهت تخصيص اعتبارات سال ۹۶ اين طرح، تملكات هرچه سري‌عتر به نتيجه برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم نيز در اين جلسه با اشاره به معماری طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر عنوان کرد: باید كميته فنی متشكل از مسئولان و كارشناسان اين طرح را مورد بررسی قرار دهند.

نظر شما