شناسهٔ خبر: 39667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

آغاز عملیات روکش محور رزن- قروه درجزین در استان همدان

آسفالت مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز روکش محور رزن - قروه درجزین با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه با اشاره به آغاز عملیات روکش محور رزن- قروه درجزین اظهار کرد: روکش این محور از محل اعتبارات ملی به طول ۹ کیلومتر و عرض ۱۱ متر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه روکش محور رزن - قروه درجزین با اعتباری بالغ بر ۱۳.۴ میلیارد ریال در حال انجام است، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه از سمت شهرستان رزن با آسفالت تراشی و لکه‌گیری شروع شده و در ادامه با اجرای درزگیری، آسفالت رگلاژی در محل ضروری و سپس روکش این محور انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از انجام عملیات بیس در کنارگذر شهر شیرین‌سو نیز خبر داد و گفت: با تکمیل این پروژه که به طول چهار کیلومتر است حجم قابل‌توجهی از تردد کامیون‌ها و اتومبیل‌ها به داخل شهر کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این اقدام موجب کاهش آلودگی صوتی و تصادفات درون‌شهری را به ویژه در پیچ خطرناک خروجی این شهر به سمت قیدار در پی خواهد داشت، بیان کرد: هفته گذشته نیز با احداث باقیمانده مسیر راه روستایی علیصدر به حسن‌آباد این پروژه چهار کیلومتری نیز تکمیل شد.

نظر شما