شناسهٔ خبر: 39685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی راه و شهرسازی خراسان رضوی توسط ارزیابان سازمان برنامه و بودجه

جلسه رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی سال ۱۳۹۵ این اداره کل توسط ارزیابان سازمان برنامه و بودجه استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، نورالدین حزبئی با اعلام این خبر افزود: معاون توسعه مدیریت سازمان برنامه و بودجه استان به همراه ارزیابان مرتبط با شاخص‌های عمومی جهت ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در سال ۹۵ در این اداره حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در این راستا نشست مشترکی با مدیران این اداره کل برگزار شد که ابتدای نشست محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر از حضور همکاران سازمان برنامه و بودجه و متولیان ارزیابی ادارات استان بر لزوم همکاری مجدانه در این خصوص تأکید کرد.

وی بر اهمیت ارزیابی مستمر تأکید کرده و این امر را دمیدن روحی تازه در کالبد ادارات عنوان کرد.

در ادامه خانم موسوی معاون توسعه مدیریت سازمان برنامه و بودجه استان ضمن تشکر از اهتمام مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی برای حضور در جلسات ارزیابی عملکرد این اداره کل، نسبت به معرفی ارزیابان آن سازمان اقدام و ابراز امیدواری کرد تعاملات سازنده، باعث هر چه بهتر برگزار شدن فرآیند ارزیابی گردد.

گفتنی است در پایان و پس از بررسی روند ارزیابی، فرآیندهای کاری در دفاتر مختلف این اداره کل با حضور ارزیابان و متولیان مربوطه مورد بازبینی قرار گرفت.

نظر شما