شناسهٔ خبر: 39693 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی گلستان تشریح کرد:

تشریح اقدامات آموزشی سال ۹۵ اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

محمدعلی جلالی مدیریت توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از ۵۵ دوره آموزشی در سال ۹۵ بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، محمدعلی جلالی در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل گفت: با وجود محدودیت‌های اعتباری در سال ۹۵، کارکنان راه و شهرسازی گلستان در ۵۵ دوره آموزشی حضوری و مجازی شرکت کرده و موفق به دریافت گواهینامه‌های معتبر شدند.

جلالی افزود: از مجموع ۵۵ دوره آموزشی برگزار شده ۴۳ مورد آن حضوری و ۱۲ دوره به‌صورت مجازی بوده است.

وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی را توانمندسازی کارکنان در راستای سیاست‌های ابلاغی وزاتخانه متبوع بیان کرد.

وی گفت: از مجموع دوره‌های برگزار شده در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان تعداد ۳۰ دوره عمومی، ۲۰ دوره تخصصی و ۲ دوره مدیریتی و ۳ دوره توجیهی بدو خدمت بوده است.

مدیریت توسعه منابع این اداره کل ادامه داد: از مجموعه ۵۵ دوره آموزشی در سطح اداره کل ۱۲۳۵ ساعت دوره آموزشی برگزارشده که ۶۲۵۰ نفر ساعت با میانگین حدودی هر نفر ۳۵ ساعت از آموزش ضمن خدمت برخوردار شده‌اند.

جلالی با مهم ارزیابی کردن توانمندسازی و ارتقاء سطح علمی و تخصصی کارکنان در راستای وظایف محوله گفت: مصمم هستیم با تأکیدات مدیرکل محترم، طبق تقویم آموزشی، دوره‌های آموزشی در سال ۹۶ تداوم یابد.

وی آموزش را سرمایه‌گذاری بلندمدت برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی سازمان ارزیابی کرد و بیان کرد: نتایج این آموزش‌ها در انجام امور محوله و وظایف همکاران در سازمان بسیار مؤثر خواهد بود.

نظر شما