شناسهٔ خبر: 39734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

نصب ۱۵ دوربین ثبت تخلف جدید در محورهای مواصلاتی كهگیلویه و بویراحمد

علی خوان پایه مدیركل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵ دوربین ثبت تخلف جدید در محورهای مواصلاتی استان با هدف كاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و نیز ارتقای سطح ایمنی جاده‌های استان نصب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، علی خوان‌پایه، مدیركل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان با بیان اینكه پیش از این چهار دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی نصب شده بود افزود: از هفته آینده این دوربین‌ها در محورهای مواصلاتی پرترافیك استان از جمله محور یاسوج – سمیرم، یاسوج ـ. بابامیدان، گچساران ـ بابامیدان و نیز گچساران ـ بهبهان نصب می‌شود.

وی از كاهش ۳۳.۳ درصدی تلفات جاده‌ای در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این تلفات در فروردین ماه امسال هم ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش یافته است.

خوان‌پایه ادامه داد: سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۸۴(سال بحرانی در تعداد تصادفات جرحی و منجر به فوت) با وجود افزایش چندین برابری حجم ترافیك و تعداد وسایل نقلیه عبوری كاهش چشمگیر ۲۶ درصدی تعداد تصادفات جرحی و منجر به فوت در جاده‌های استان را شاهد بودیم.

وی افزود: تلاش، تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاه‌های متولی در استان علت اصلی این كاهش است.

مدیركل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان گفت: پارسال بیش از ۵۴۶ هزار تن كالا و بیش از یک میلیون مسافر در استان از طریق ناوگان عمومی جابه‌جا شده‌اند.

نظر شما