شناسهٔ خبر: 39791 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برقراری یک خط پروازی جدید با هواپیمای ATR از فرودگاه اراک

فرودگاه اراک مدیر فرودگاه اراک گفت: خط پرواز تهران - اراک با هواپیمای ۷۰ نفره ATR توسط شرکت ایران‌ایر از امروز پنجشنبه ۲۵ خرداد آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رحیم حسین‌نسب گفت: این پروازها با جدیدترین هواپیماهای خریداری شده پس از برجام؛ در هفته در چهار نوبت، روزهای شنبه، یکشنبه، پنجشنبه و جمعه انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: ساعت پرواز برای روزهای پنجشنبه راس ساعت ۲۰:۳۰ از تهران به اراک و ساعت ۲۱:۳۰ از اراک به تهران انجام می شود و مدت پرواز ۳۰ دقیقه است.

مدیر فرودگاه اراک با یادآوری، آزادسازی قیمت بلیت توضیح داد: سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی بدون چارتر بلیت را بفروشد و این حسن باعث شده بلیت بدون واسطه در اختیار مسافران قرار گیرد.
حسین نسب افزود: قیمت بلیت هواپیما برای رفت و برگشت از اراک به تهران یک میلیون و ۳۲۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی بیان کرد: هم اینک فرودگاه اراک برای مشهد، عتبات عالیات و عسلویه پرواز دارد.

وی ادامه داد: نخستین گروه از زائران عتبات عالیات استان مرکزی سال گذشته به تعداد ۱۶۰ نفر در قالب چهار کاروان زیارتی از فرودگاه اراک به مقصد نجف اشرف حرکت کردند.

پروژه تطویل باند فرودگاه اراک از سه هزارمتر به سه هزار و ۷۰۰ متر، اجرای استریپ های دوطرف باند فرودگاه، هرکدام به عرض ۷۵ متر و طول سه هزار و ۷۰۰ متر و همچنین اجرای حدود هفت هزار و ۶۰۰ متر لایتینگ باند با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و این فرودگاه آمادگی لازم را برای پروازهای داخلی و خارجی را دارد.

نظر شما