شناسهٔ خبر: 39921 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

آماده تعامل و هماهنگی با مراکز آموزشی و علمی هستیم/ حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات مرتبط

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: وجود شرح وظایف گسترده و متفاوت در حوزه‌های مختلف از ویژگی‌های این اداره کل بوده و این سازمان آمادگی دارد تا با انجام همکاری و تعامل گسترده با مراکز آموزشی و علمی، ضمن حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات مرتبط، بسترهای کاربردی شدن دیدگاه‌ها و نقطه نظرات علمی در طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی را فراهم نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی در جلسه اعضای هیات علمی این اداره کل گفت: وضعیت اداره کل از لحاظ سطح تحصیلات و سطح علمی همکاران خوب و به عنوان یک نقطه قوت و پتانسیل مثبت قابل ارزیابی است.

وی وجود تخصص‌های متفاوت در حوزه‌های مختلف را از ویژگی‌های اداره کل راه و شهرسازی دانست و آمادگی این سازمان را در جهت هماهنگی و تعامل اعضا در امور علمی و استفاده از ظرفیت‌های اداره کل و افراد متخصص در حوزه‌های علمی و پژوهشی و هماهنگی با سایر مراکز آموزشی و علمی اعلام کرد.

حق لطفی همچنین تأکید کرد: این اداره کل آمادگی خود برای همکاری با مراکز علمی خصوصاً دانشگاه‌ها جهت برگزاری نشست‌ها و فعالیت‌های علمی و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات مرتبط را جهت تحقق اهداف مورد نظر وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌کند.

در این جلسه رافع ناصری فر رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی نیز در مورد درخواست حمایت از پایان‌نامه دانشجوئی خانم مرضیه طالشی انبوهی با عنوان سنجش زیست‌پذیری بافت‌های فرسوده شهری و مطالعه موردی شهر قزوین توضیحاتی ارائه کرده و گفت: پس از ارائه مطالب توسط دانشجو اعضای هیئت به بررسی و ارزیابی محتوای پایان‌نامه پرداخته و پس از بحث و تبادل‌نظر پیرامون موضوع پایان‌نامه درخواست حمایت از این پایان‌نامه دانشجویی مورد موافقت و تائید قرار گرفت.

گفتنی است در نخستین جلسه اعضای هیات علمی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و با مشورت اعضا، محمدرضا فلاح نوری به عنوان رئیس و رافع ناصری فر به عنوان دبیر این هیات علمی انتخاب شدند.

نظر شما