شناسهٔ خبر: 39927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راه و شهرسازی خراسان شمالی انجام شد:

صدور احکام کارگزینی سال ۹۶ با ضریب جدید و به صورت الکترونیکی در راه و شهرسازی خراسان شمالی

دولت الکترونیک مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: احکام کارگزینی سال ۹۶ با ضریب جدید و به صورت کاملاً الکترونیکی در این اداره کل صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، حجت قربانی راد گفت: در سال ۹۶ کلیه احکام کارگزینی کارکنان با استناد به مصوبه هیأت محترم وزیران و بر اساس افزایش ضریب حقوقی کارکنان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی به‌صورت الکترونیکی صادر شد.

وی افزود: در همین راستا و به منظور تحقق دولت الکترونیک و به منظور ارتقای مستمر کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی به همکاران نسبت به خرید نرم‌افزار تکمیلی جهت ارتقاء سیستم نرم‌افزار کارگزینی (آذرخش) اقدام لازم صورت پذیرفت.

قربانی راد گفت: با توجه به تحت وب بودن نرم‌افزار مذکور کلیه احکام کارگزینی ضمن صدور از سوی کارگزینی و امضاء به صورت الکترونیکی و برقراری ارتباط با سیستم حقوق و دستمزد قابلت دسترسی آسان همکاران محترم را برای ملاحظه و اطلاع از احکام کارگزینی، خلاصه سوابق خدمتی، دوره‌های آموزشی و گرفتن فیش حقوقی فراهم ساخته است.

مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: سیستم الکترونیکی کردن احکام همکاران باعث صرفه‌جویی در مصرف ملزومات و تحریرات اداری گشته و به حق موضوع اقتصاد مقاومتی را در سطح خود تحقق می‌بخشد.

نظر شما