شناسهٔ خبر: 40018 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

عملیات موشکی سپاه نشان دهنده وحدت مردم و قدرت ایران در جهان بود/ امسال حضور مردم در راهپیمایی روز قدس متفاوت خواهد بود

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی درباره عملیات موشکی ایران بر ضد داعش گفت: این عملیات در داخل بازتاب وحدت و در خارج نشان دهنده قدرت ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز قدس و شرایط جدید منطقه گفت: با توجه به تجاوز داعشی‌ها که با حمایت آمریکایی‌ها انجام داده‌اند، امسال اضافه بر تمامی آرمان‌هایی که درباره آزادی فلسطین داشتیم، در وضعیت متفاوت‌تری هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که ملت ایران در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یکپارچه شرکت کنند و گفت: مراسم امسال هم ماهیت ضد استکباری و هم ماهیت وحدت ملی دارد.

به گزارش ایرنا آخوندی درباره جداسازی وزارتخانه متبوعش به دو وزارتخانه نیز گفت: ما تابع نظر دولت هستیم و دولت این موضوع را تصویب کرده است.

وی همچنین درباره عملیات موشکی سپاه بر ضد داعش اظهار داشت: بازتاب این عملیات در داخل کشور و جهان نشان دهنده وحدت ملی و قدرت ایران بود.

عباس آخوندی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به ایلنا گفت: قطعا با توجه به شرایط جدید منطقه و تجاوز داعش به کشورمان با اتکا به قدرت‌های بزرگ، امسال علاوه بر توجهی که هر ساله به آرمان‌های امام در خصوص مردم فلسطین داشتیم حضوری پررنگ‌تر خواهیم داشت.

وزیر راه تاکید کرد: انشاالله امسال مردم یک پارچه و هماهنگ برای وحدت ملی و تحقق آرمان‌های انقلاب در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور خواهند داشت.

آخوندی درباره تفکیک وزارتخانه‌ها گفت: تفکیک وزارتخانه‌ها بستگی به تصمیم دولت دارد و هر تصمیمی که بگیرد ما انجام می‌دهیم.

نظر شما