شناسهٔ خبر: 40126 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

امضای یادداشت تفاهم معاونت حمل و نقل با جهاد دانشگاهی/ دوره‌های آموزشی حمل و نقل و شهرسازی در جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

تفاهم نامه معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و سازمان جهاد دانشگاهی تهران با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و سازمان جهاد دانشگاهی تهران تفاهم‌نامه همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی منعقد کردند.

این تفاهمنامه که به امضای مهرداد تقی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و سید علی طباطبایی قمی رییس جهاد دانشگاهی تهران درآمد بر همکاری دو طرف در اجرای دوره‌های آموزشی حمل و نقل و شهرسازی تاکید دارد.

مهرداد تقی زاده در مراسم امضای این تفاهنامه که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، گفت:لازم دانستیم با استفاده از ظرفیت آموزشی کشور، دوره‌های آموزشی‌ای را تعریف نماییم که موضوعات ضروری برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری در این کلاس‌ها تدریس شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل از یک مرجع بیرونی(جهاد دانشگاهی)درخواست کردیم که این دوره‌ها را درغالب مدنظر ما برگزارکند. با توجه به اینکه از نیازها با خبرهستیم عناوین دوره‌ها را مشخص می‌کنیم و در این طرح ازاساتید مربوطه که تجربه اجرایی دارند استفاده خواهیم کرد.

تقی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه درطرح‌های زیادی با مشاورین خارجی همکاری داریم و در رفت و آمد با این افراد متوجه تجربه عالی و سواد کافی این شرکت‌ها شده ایم ممکن است در برخی دوره‌ها استاد خارجی نيز داشته باشيم.

به گفته تقی زاده در این طرح یک کار محتوایی آموزشی دنبال می شود تا با نیازهایی که در سازمان‌ها مطرح است هماهنگی داشته باشد.

وی توضیح داد که این دوره‌ها در جهاد دانشگاهی تهران برگزار خواهد شد و نهایتا ارائه مدرک هم توسط همان مركز صورت میگیرد.

برگزاري اين دوره ها هيچ گونه هزينه اي براي وزارت راه و شهرسازي نخواهد داشت و جهاد دانشگاهي موظف است از محل هزينه ثبت نام دوره ها كليه هزينه هاي آن را  تامين نموده و دوره ها را بصورت خودگردان اداره كند.

نظر شما