شناسهٔ خبر: 40153 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام شد:

بهره‌برداری از بیمارستان قائم تویسرکان تا پایان سال ۹۶

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه فرماندار و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان قائم (عج) و پروژه‌های راهسازی شهرستان تویسرکان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در این بازدید بیان کرد: این پروژه اکنون به بیمارستان ۱۵۲ تختخوابی ارتقاء یافته که از بخش‌های متنوع تخصصی و درمانی برخوردار است.

فرزانه عنوان کرد: بیمارستان تویسرکان با زیربنای حدود ۱۷ هزار مترمربع در ۶ طبقه و در زمینی به مساحت ۵.۴ هکتار با پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصدی در حال ساخت است.

محمدمهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس نیز در این بازدید گفت: این بیمارستان تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان هم از بهتر شدن روند اجرای بیمارستان و آمادگی کلیه دستگاه‌های شهرستان برای اتمام این پروژه و تشکیل جلسه با حضور دستگاه‌های مرتبط برای حل مشکلات پروژه خبر داد.

در انتهای جلسه و پس از بازدید بیمارستان، از پروژه راهسازی قطعه اول و قطعه دوم چهارخطه محور تویسرکان-کنگاور بازدید به عمل آمد.

نظر شما