شناسهٔ خبر: 40196 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل جدید راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای جنوب کرمان معرفی شد

مسعود جمیلی طی مراسمی با حضور حسن نیا معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مسعود جمیلی به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای طی مراسمی با حضور معاون سازمان راهدارری و حمل ونقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولین محلی مدیر كل جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان كرمان معرفی شد.

 عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری این سازمان ، در این مراسم با اشاره به ظرفیت های حمل و نقلی و اهمیت راهداری در این منطقه از كشورمان ، اظهار داشت : نقش حمل و نقل جاده ای ایمن ، روان و اقتصادی در توسعه كشور با زیر ساخت ها و نگهداری به موقع از آنها شكل می گیرد و این بیانگر اهمیت بخش راهداری است كه با تلاش های صورت گرفته در سالهای اخیر این مهم علیرغم كمبود اعتبارات ، دوام و قوام مناسبی به ویژه در این منطقه داشته است. 

حسن نیا ایمنی در راههای كشور را برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و  ادارات كل استانی یك اصل مهم و برنامه دارای اولویت برشمرد و  افزود : تلاش گسترده ای در حوزه راهداری كشور برای توسعه ایمنی ، نگهداری و به روز رسانی شرایط راههای كشور برای برقراری آرامش و آسایش هموطنان در سفرهای جاده ای انجام می گردد و خوشبختانه كاهش تصادفات و تلفات جاده ای علیرغم افزایش چشمگیر تولید خودرو و سفرها در سالهای اخیر نشانگر تاثیرات اقدامات و برنامه های انجام شده است. 

وی جنوب استان كرمان را به لحاظ كشاورزی و اتصال به استانهای همجوار به ویژه هرمزگان مهم خواند و گفت: بخش اعظم جابجایی و انتقال تولیدات كشاورزی ، معدنی و صنعتی منطقه به كل كشور از طریق مُد جاده ای انجام می گردد كه وظیفه متصدیان و همكاران اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب  كرمان را سنگین تر و حساس تر می نماید و تلاش های صورت گرفته با قوت ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش  مدیر کل سابق اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب استان در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از عملكرد اداره كل ، به ظرفیتهای بالای منطقه جنوب استان کرمان در زمینه های کشاورزی و معدنی اشاره كرد و گفت: حجم زیادی از تولید محصولات کشاورزی جنوب استان که قریب به ۵ / ۴  میلیون تن محصول در سال است از طریق ناوگان حمل ونقل جاده ای جا به جا می شود که این خود برنامه ریزی گسترده و ایجاد زیرساختهای مناسبی را می طلبد. 

احسان عراقی زاده با اشاره به سامان دهی شرکتهای حمل ونقل در جنوب استان خاطر نشان كرد۱۰۳ شرکت حملونقل در جنوب استان فعال است که با نظارتهای مستمر در شهرستانها توسط نیروها و کارشناسان حوزه حمل ونقل و همچنین کارشناسان این اداره کل در زمینه خدمات رسانی مطلوب حرکتهای خوبی صورت گرفته است که پیامدهای آن یکی پس از دیگری نمود پیدا کرده و خواهد کرد. 

وی بازدیدهای مستمر از عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها برای جلوگیری از ورود وسائل نقلیه معیوب به سیستم حمل ونقل، ایجاد مکان‌های مناسب در خور شان رانندگان ناوگان حملونقل و مردم ،نوسازی فضاهای اداری و استراحتگاهی شرکتها ،تجهیز شرکتهای حمل ونقلی به سامانه های الکترونیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور ، توجه به حقوق صاحبان کالا و مسافر در شرکتهای حمل ونقلی راازجمله فعالیتهای صورت گرفته دانست. 

این گزارش می افزاید مسعود جمیلی مدیر کل جدید اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان نیز گزارش از برنامه های كاری خود ارائه و با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای خدمت در این منطقه خواهدگذاشت ، تصریح كرد : منطقه جنوب استان کرمان منطقه مستعدی است که بنده هم با این منطقه وظرفیتهای آن بیگانه نیستم و با همدلی و همراهی و استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص اداره کل برای پیشبرد هر چه بهتر کارها و خدمات تلاش خواهد شد. 

گفتنی است در پایان مراسم حسن نیا با اهداءی یك جلد كلام ا...مجید و لوح سپاس از خدمات عراقی زاده تقدیر و حكم انتصاب جمیلی كه از سوی مهندس داود كشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر گردیده بود به وی ابلاغ نمود.  

اضافه می نماید جمیلی مدیریت حمل‌و‌نقل و پایانه‌های سابق استان كرمان را نیز در كارنامه خود دارد. 

 

نظر شما