شناسهٔ خبر: 40290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قزوین انجام شد:

احداث زیرگذر روستای حصار خوران در محور قدیم قزوین_آبیک

جعفر قزوینیان مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با احداث زیرگذر دسترسی اهالی روستا به امام‌زاده احمد محمود ایمن‌تر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جعفر قزوینیان با اعلام این خبر گفت: احداث زیرگذر در روستای حصار خوران در محور قدیم قزوین به آبیک برای دسترسی بهتر و ایمن‌تر اهالی روستا به مکان زیارتی امام‌زاده احمد محمود در حال احداث است.

وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی این پروژه با هزینه برآورد شدهٔ بالغ بر ۴.۵ میلیارد ریال در اردیبهشت ماه امسال شروع و تاکنون دارای ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

قزوینیان با بیان این مطلب که اجرای این زیرگذر باعث ایجاد دست رسی ایمن و افزایش سرعت و همچنین کاهش احتمالی تصادفات خواهد شد، افزود: با اختصاص اعتبار کامل به این پروژه تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در موعد مشخص شده بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل در ادامه تصریح کرد: عرض عبوری ۸ متر به طول ۳۲ متر، دیوار برگشتی و رمپ به طول ۲۰۰ متر برای ارتباط با امام‌زاده از مشخصات مهم این پروژه است که هم‌اکنون در حال اجرا است.

نظر شما