شناسهٔ خبر: 40300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان:

بخش اعظمی از مشکلات راه‌های روستایی شهرستان کلاله رفع می‌شود

حسین محبوبی سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان در جلسه‌ای که با حضور فرماندار، بخشدار و امام جماعت اهل سنت این شهرستان و سایر مسئولان تشکیل شد، گفت: بهبود وضعیت ساخت و ایمنی راه‌های روستایی همواره یکی از دغدغه‌های ما در سال‌های اخیر بوده و مصمم هستیم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اعتبارات تخصیصی، ساخت راه‌های روستایی نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در این نشست عنوان کرد: از اول سال ۹۶ تاکنون حدود ۱۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیون تومان از محل منابع ملی علاوه بر قیر پروژه‌ها از راه‌های روستایی شهرستان کلاله روکش اسفالت شده که این روند تا پایان امسال با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت تا بخش اعظمی از مشکلات تردد روستانشینان در این منطقه رفع شود.

وی افزود: امسال ۶ پروژه مهم از اعتبارات تبصره ۳۶ درراه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد که عملیات اجرایی برخی از این پروژه‌ها آغاز و بقیه در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار منتخب است.

وی روکش‌های انجام شده را در شهرستان کلاله شامل راه‌های روستایی تمر قره قوزی، عزیزآباد –پیشکمر، مهدی‌آباد –همت‌آباد، باینال کنکور، دومانلی، بربرقلعه –دشتی، یاسا قلق ذکر کرد.

این مقام مسئول با تشریح جزئیات بیشتری از محورهای روستایی شهرستان مذکور بیان کرد: شهرستان کلاله دارای ۳۹۲ کیلومتر راه روستایی است که ۷۰ درصد راه‌های این شهرستان آسفالت و مابقی شوسه و خاکی است.

محبوبی در خاتمه افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با فرماندار این شهرستان بتوانیم ساخت راه‌های روستایی در دست ساخت این مناطق که بالغ بر ۳۰ کیلومتر است به‌زودی به اتمام برسانیم.

نظر شما