شناسهٔ خبر: 40314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی تالش تا پایان امسال

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور، معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و نماینده مردم شریف شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال امروز صبح از بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی شهرستان تالش بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور در جریان بازدید از بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی تالش گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۴۹۷۰ مترمربع و با زیربنای ۱۵۹۹۵ مترمربع بیش از ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: عملیات ساخت این بیمارستان که در چهار طبقه احداث و ارائه خدمات پزشکی این واحد بزرگ درمانی در سطح استانداردهای تعریف شده بهداشت و درمان است تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

لازم به ذکر است معاون وزیر راه و شهرسازی طی سه سال اخیر چندین بار جهت بررسی از روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی به استان گیلان سفر کرده است که نتایج آن را می‌توان تسریع در عملیات اجرایی این مراکز درمانی نام برد.

گفتنی است در دولت یازدهم بیمارستان‌های آستارا، رضوانشهر، شفت و مرکز درمان دیلمان در استان گیلان به بهره‌برداری رسیده و انشاالله تا پایان سال عملیات ساخت دو بیمارستان تالش و لاهیجان به اتمام می‌رسد و جهت تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهد شد.

نظر شما