شناسهٔ خبر: 40333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جنوب استان کرمان آغاز شد:

آغاز واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول در جنوب استان کرمان

محمدساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان گفت: پیرو تفاهم‌نامه فی‌مابین وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و بهزیستی واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول در جنوب استان کرمان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان گفت: پیرو تفاهم‌نامه فی‌مابین وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و بهزیستی مقرر شد برای خانواده‌هایی که بیش از دو معلول را در خانه نگهداری می‌کنند مسکن با استاندارهای لازم ساخته یا زمین مناسب تخصیص داده شود که در این رابطه تاکنون ۶۰ واحد مسکن واقع در شهرک فجر، ۴۷ واحد در بلوار پاسداران با همکاری خیرین مسکن‌ساز ساخته شده که به خانواده‌های دارای دو معلول و سایر مدد جویان واجد شرایط بهزیستی واگذار شده است.

همچنین ۴ هکتار زمین در نارجوئیه و ۲ هکتار زمین در شهر درب بهشت جهت احداث مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و سایر مدد جویان بهزیستی واگذار شده است.

ساردوئی بیان کرد: حمایت از اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه از جمله معلولان یکی از برنامه‌های راهبردی دولت به منظور توانمندسازی این قشر از جامعه است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی، تأمین نیازهای اولیه زندگی از جمله اهداف اصلی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است، افزود: تأمین مسکن خانوارهای دارای بیش از دو معلول و مدد جوی تحت حمایت بر اساس تأکیدات ویژه رئیس‌جمهوری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با همکاری بنیاد مسکن‌سازمان بهزیستی بنیاد مستضعفان و خیرین در حال انجام است.  

نظر شما