شناسهٔ خبر: 40342 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان خبر داد:

انسداد تونل راهدار فداکار در محور بندرعباس –حاجی‌آباد به مدت ۶ روز

داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از انسداد تونل راهدار فداکار شهسواری در محور بندرعباس –حاجی‌آباد از ۱۷ لغایت ۲۲ تیر ماه به مدت ۶ روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، باقرجوان اعلام کرد: تونل راهدار فداکار واقع در محور بندرعباس – حاجی‌آباد از ۱۷ لغایت ۲۲ تیر ماه به مدت ۶ روز بسته خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان افزود: جاده‌ها مهم‌ترین وسیله ارتباط‌جمعی و انتقال تجارت و مهارت‌های مردم هر منطقه به دیگران زمینه‌ساز پیدایش فرهنگ‌ها و تمدن‌ها بوده و خواهد بود.

در همین راستا این اداره کل در نظر دارد در مسیر باند محور بندرعباس – حاجی‌آباد کیلومتر ۱۰۲ عملیات بهسازی و روکش آسفالت در تونل فوق الاشاره به‌صورت ۲۴ ساعته در تاریخ‌های یاد شده اجرا نماید که قطعاً نقش مهمی در ایمنی، روان‌سازی ترافیک و استفاده بهینه از این محور توسط بهره‌برداران جاده دارد.

 وی اشاره‌ای به مسیر جایگزین در ساعات مسدودی تونل مذکور کرد و گفت: باند محور جایگزین، باند برگشت محور بندرعباس – حاجی‌آباد به‌صورت دوطرفه جهت عبور و مرور آسان وسایط نقلیه و جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی و ترافیکی در نظر گرفته خواهد شد.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود که بهره‌برداران از جاده‌ها با صبر و شکیبایی ما را در اجرای این پروژه‌ها که قطعاً با هدف ایجاد آسایش و آرامش آن‌ها ورقم زدن سفر ایمن و کم‌خطر برای هموطنان و رانندگان عزیز است یاری نمایند.

نظر شما