شناسهٔ خبر: 40348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد:

آغاز عملیات بهسازی، احداث و آسفالت راه‌های روستایی در مشهد مقدس

راهسازی عملیات بهسازی، احداث و آسفالت راه‌های روستایی بخش رضویه شهرستان مشهد مقدس با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدپارسا مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از شروع عملیات پروژه احداث و آسفالت راه روستای جلال‌آباد به طول ۶ کیلومتر طی مراسمی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تنی چند از مسئولین استان و شهرستان سرخس خبر داد.

وی با بیان اینکه این پروژه با تلاش و پیگیری‌های انجام شده توسط این اداره کل و همچنین پیگیری‌های نماینده مردم شریف شهرستان سرخس در مجلس شورای اسلامی به نتیجه رسیده است؛ از اختصاص بودجه ملی با اعتبار ده میلیارد ریال جهت تکمیل این پروژه‌ها خبر داد.

وی افزود: پس از تأمین اعتبار پروژه، این اداره کل سریعاً با انعقاد قرارداد با پیمانکار پروژه و طی مراسمی رسماً عملیات اجرایی آن را که شامل بهسازی، احداث و آسفالت راه پنج روستا در بخش رضویه به طول ۲۰ کیلومتر است، آغاز کرد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با اتمام این پروژه طی چند ماه آینده، مردم این روستاها از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار شوند

نظر شما