شناسهٔ خبر: 40352 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشور:

جزییات جلسه سازمان هواپیمایی با مسئولان فرودگاه نجف/ پروازها تا اعلام نتايج قطعی انجام نمی‌شود

فرودگاه نجف مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از ادامه مذاکرات پیرامون از سرگیری پروازها به فرودگاه نجف در کشور عراق خبرداد و گفت: پروازها تا اعلام نتایج قطعی انجام نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری رضا جعفرزاده اظهارداشت: در این جلسه که با حضور مدیرعامل فرودگاه نجف و تعدادی از اعضاء هیت مدیره و مدیران فرودگاه مذکور در تهران برگزار شد، موضوعات و مطالبات طرفین مطرح و مقرر شد، راهکارها و نقشه راه پیاده سازی و اجرائی کردن تصمیمات متخذه در قالب نشست کارشناسی و تخصصی که در آینده نزدیک در نجف برگزار می‌شود، تدوین و ارائه شود.

وی افزود: با عنایت به تعامل مثبت مدیریت فرودگاه نجف، تعلق خاطر زائران ایرانی برای زیارت عتبات عالیات و در راستای ارتقای تعاملات زیارتی و گردشگری فی مابین دو کشور، مقرر شد از سرگیری پروازها بعد از جلسه کارگروه کارشناسی طرفین در نجف، در دستور کار قرار گیرد.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه سازمان هواپیمایی کشوری تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت مسافران به کار خواهد گرفت، اظهارداشت: به نظر می‌رسد مذاکرات تا اواخر هفته آینده انجام شود.

نظر شما