شناسهٔ خبر: 40354 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی انجام شد:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه‌های راه روستایی شهرستان جاجرم

آغاز عملیات تعریض و آسفالت محور رشیدآباد ـ فیض آباد سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم از بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه‌های راه روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، خانم مهندس اربابی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از پروژه‌های راه روستایی شهرستان جاجرم که همگی دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد بودند بازدید به عمل آورد که در صورت اتمام کار برای هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه راه اصلی میامی به جاجرم، سنخواست و پل کالشور نیز بازدید کردند که این پل نیز ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پایه‌های نرده روی پل نیز در حال نصب است.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین و تخصیص اعتبار مورد نیاز شاهد اتمام پروژه‌های مذکور و بهره‌مندی بیش از ۱۵۶۰ خانوار از نعمت آسفالت و ارتقاء شاخص‌های راه روستایی خواهیم بود.‌

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم افزود: ساختمان اداره نیز در پایان مورد بازدید قرار گرفت و مشکلات اداره و تصرفات اراضی ملی نیز مطرح شد.

نظر شما