شناسهٔ خبر: 40365 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‌آبادی مطرح کرد:

حمایت قوای مجریه، مقننه و قضاییه از صنعت هوانوردی ارزشمند بوده است/ تاکید بر لزوم هماهنگی بین قوانین ملی و قوانین بین‌المللی

رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: درآمدهای این شرکت برای توسعه صنعت هوانوردی کفاف نمی‌کند و انتظار نداریم بخشی از آن به عنوان سود سهام و مالیات کسر شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا رحمت الله مه آبادی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از شرکت فرودگاه های کشور افزود: اگر دولت نمی تواند از منابع عمومی به ما کمک کند دستکم اجازه دهد درآمدهای شرکت فرودگاه ها صرف توسعه صنعت هوانوردی کشور شود.

وی تاکید کرد همه بخش های نظامی، غیر نظامی، بهداشت و درمان، خدمات رفاهی و مردم از توسعه این صنعت سود می برند.

مه آبادی گفت: تاکنون حمایت ۲قوه مجریه و مقننه در کنار قوه قضاییه برای توسعه صنعت هوانوردی بسیار ارزشمند بوده است و ما موفق شدیم بخش زیادی از تجهیزات و امکانات مناسب فرودگاهی و خدمات ناوبری خود را خریداری کنیم تا به تدریج در صنعت هوایی کشور استفاده شود.

به گفته وی، در صنعت هوانوردی افزون بر قوانین ملی، قوانین بین المللی حاکم است که هماهنگی بین این قوانین اهمیت زیادی دارد.

وی تاکید کرد حل دغدغه های مردم در صنعت هوانوردی از مهمترین اولویت های دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و یادآوری کرد: در برنامه ششم توسعه مقرر شده است ۱۰۰ درصد درآمدهای این صنعت برای توسعه آن صرف شود.

نظر شما