شناسهٔ خبر: 40385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسیر ایلام – صالح آباد تا ساعت ۸ صبح فردا مسدود است/ استفاده از جاده قدیم برای دسترسی به مهران

تونل مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: بخاطر حجم سنگین ریزش ناشی از انفجار کوه در بخشی از مسیر در کیلومتر ۱۰ تا ۱۱ جاده ایلام - صالح آباد - مهران این جاده تا ساعت ۸ صبح سه شنبه ۱۳ تیر مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیدکمال الدین میرجعفریان با اشاره به اینکه انسداد ایلام – صالح آباد مسیر به منظور انجام عملیات راهسازی و تعریض راه با هدف چهار خطه  کردن مسیر ایلام  - مهران انجام شده افزود: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر ارتباطی را دارند، خواست در این مدت از جاده قدیم ایلام - صالح آباد (ماربره) برای رفتن به شهرستان مرزی مهران و یا از مهران به ایلام استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به مسدود شدن مسیر اصلی ایلام به مهران در محدوده تونل راه کربلا هم اکنون تیم های پلیس راه در محدوده میدان قرآن رانندگان را به سمت جاده قدیم ایلام - صالح آباد (ماربره) هدایت می کنند.

سرهنگ رضا همتی زاده با اشاره به اینکه  جاده قدیمی ایلام به صالح آباد دارای پیچ های خطرناک و عرض کم است افزود: به رانندگان بویژه رانندگان غیر بومی توصیه می شود ضمن جلوگیری از سرعت غیرمجاز با صبر و حوصله رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

نظر شما