شناسهٔ خبر: 40451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه کمیسیون اجرایی آیین‌نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی در خراسان شمالی

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه کمیسیون اجرایی آیین‌نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده گفت: کلیات این آیین‌نامه در جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قابل ذکر است کمیسیون ایمنی در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی گفت: دستگاه‌های عضو این کمیسیون باید نقش‌آفرینی کنند و تمامی موارد مربوط به ایمنی راه‌ها، تردد، حمل و نقل باید در این کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

مصطفی‌زاده در این جلسه عنوان کرد: هدف از تشکیل کمیسیون ایمنی، هماهنگی و ایجاد همبستگی بین دستگاه‌های عضو، جهت ارتقای ایمنی در شبکه‌های حمل و نقل استان است.

وی یکی از وظایف این کمیسیون را تحلیل ایمنی مسیرها دانست و اضافه کرد: اهمیت کمیسیون ایمنی در ارتقای ایمنی جاده‌ها، ترددها و به‌ویژه حفظ جان آدم‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: دستگاه‌ها باید مطابق آیین‌نامه برنامه خودشان را به‌صورت کمی و کیفی در برش استانی ارائه دهند تا قابل‌سنجش و ارزیابی در مقاطع سه‌ماهه و شش‌ماهه باشد.

در پایان بندهای صورت‌جلسه قبلی مطرح شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

نظر شما