شناسهٔ خبر: 40463 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

امروز با حضور مهرآبادی و نریمان انجام شد:

افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر در محله مهران فاز ۵ شهر جدید پردیس

بازدید تعداد ۶۵۰ واحد مسکن مهر واقع در فاز ۵ شهر جدید پردیس امروز با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به افتتاح رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز ۱۴ اردبهشت‌ماه نعداد ۶۵۰ واحد مسکن مهر واقع در محله مهران فاز ۵ شهر جدید پردیس با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی و محسن نريمان معاون وزير راه و شهرسازی و مديرعامل شركت عمران شهرهای جديد در طرح مسکن مهر به افتتاح رسید.

در این برنامه تعداد ۲۶۳ واحد مربوط به واحدهای مسکونی شرکت طرح و ساخت سام، ۳۰۱ واحد متعلق به شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان و ۸۶ واحد از سوی شرکت پیوند آرمه ساخته و افتتاح شده است.

با توجه به گزارش موجود امروز همچنین پروژه‌های آسفالت ۴۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع از محورهای محله مهران، ۱۵ هزار و ۳۶۰ متر جدول، ۱۱ هزار مترمربع پیاده‌رو، ۱۵۰۰ متر خط انتقال آب آشامیدنی، ۵ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال فاضلاب، ۳ هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال گاز، ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای سبز، ۸ هزار و ۲۰۰ متر دیوار حائل سنگی و بتنی و ۱۸۰۰ متر روشنایی محور نیز به افتتاح رسید.

به گفته سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تعداد ۶۵۰ واحد در واقع بخشی از ۲۵۲۴ واحدی است که با تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌شود و نوید این را می‌دهد که افتتاح‌های بعدی آسان‌تر و در مدت زمان کمتری انجام شود؛ زیرا در هفته‌های اخیر با پیمانکار مربوط به این محله توافقاتی داشتیم که کارها بر روی روال خوبی قرار گرفته و پیش می‌رود./

نظر شما