شناسهٔ خبر: 40511 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

شرکت حمل‌‌ونقل ریلی رجا:

‌سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا ‌کشوری شد

لوگو رجا طبق اعلام شرکت رجا، به منظور ایجاد سهولت در ارتباط هموطنان با سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا (۱۵۳۹)، تماس با این سامانه سراسری و کشوری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، پیش از این هموطنان خارج از تهران باید با گرفتن شماره ۸ رقمی و کد تهران اقدام به ارتباط محدود با سامانه ارتباط با مشتریان رجا می‌کردند.

طبق هماهنگی صورت گرفته با مخابرات، این سامانه هم اکنون به صورت کشوری و فقط تماس با شماره تلفن ۱۵۳۹ (خطوط ثابت و تلفن همراه و امکان انتظار تا ۳۰ تماس) امکان پذیر است.

هموطنان‌ از طریق این سامانه می توانند علاوه بر رزرو و خرید تلفنی بلیت قطارهای رجا نسبت به کسب اطلاعات سفر با قطارهای این شرکت اعم از‌ تخفیفات و تسهیلات دوره‌ا‌ی، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و غیره اقدام کرده یا پیشنهاد، انتقاد یا شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند.

شرکت رجا به منظور تسهیل استفاده هموطنان‌ از قطارهای گوناگون، خدمات تخفیفات لحظه‌ای در بهای بلیت را نیز از طریق سامانه اطلاع رسانی «سفر ارزان»‌ راه‌اندازی کرده که متقاضیان با کسب اطلاعات لازم می‌توانند نسبت به خرید از طریق سامانه ۱۵۳۹ یا به روش های دیگر (خرید اپلیکیشنی، خرید اینترنتی و خرید از طرق دفاتر فروش) اقدام کنند.

نظر شما