شناسهٔ خبر: 40536 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با آغاز سفرهای تابستانی صورت گرفت:

تشدید نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت‌های مسافری استان گلستان

اتوبوس بین شهری گلستان معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و افزایش حجم سفرها در طول این فصل گفت: نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت‌های بخش مسافری استان در این ایام تشدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، ایوب میرشاهی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل گفت: نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل بخش مسافر به صورت محسوس و نامحسوس توسط اکیپ‌های سیار اداره کل و با همکاری پلیس‌راه استان برای برقراری سفری ایمن و تردد آسان مسافران انجام می‌شود.

به گفته وی، نظارت بر آموزش مدیران فنی شرکت‌ها و مکاتبه با آن‌ها درباره توقف ناوگان مسافری در مکان‌های مناسب پذیرایی هنگام سفر، توقف به موقع برای ادای فریضه نماز در حین سفر، تأکید بر نظارت بیشتر شرکت‌ها برای ارائه بسته‌های پذیرایی در داخل اتوبوس و استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی از دیگر اقداماتی است که در طول تابستان و در قالب طرح مسافری در استان به اجرا درمی‌آید.

میرشاهی ادامه داد: نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر در طول سال در حال اجراست اما در فصل تابستان و در قالب طرح مسافری به طور ویژه اجرا می‌شود.

تعداد ناوگان مسافری استان ۱۷۰۸ دستگاه و تعداد رانندگان فعال در این بخش ۳۲۵۹ نفر هستند.

در تابستان سال گذشته بیش از یک میلیون و ۴۵ هزار مسافر از طریق ۹۹ هزار و ۶۸۹ سفر در استان جابه‌جا شدند.

نظر شما