شناسهٔ خبر: 40560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دومین نشست منطقه‌ای مدیران مسکن و ساختمان راه وشهرسازی برگزار شد

جلسه دومین گردهمایی مدیران مسکن و ساختمان و روسای ادارات نظام مهندسی و کنترل ساختمان منطقه سه کشور با حضور نمایندگان اداره‌های کل راه وشهرسازی استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و گلستان به میزبانی اداره‌کل راه وشهرسازی استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه وشهرسازی استان یزد، در این نشست دو روزه، ضمن رونمایی از نرم‌افزار تخصصی نظارت بر ساخت وسازها  به موضوع چگونگی ارتقای سطح کیفی نظارت بر ساخت و سازها و رعایت مقررات ملی ساختمان  پرداخته شد.

محمدرضا نقصان محمدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، ضمن اعلام این خبر گفت: این گردهمایی تخصصی  که با حضور مدیران مختلف در حوزه مسکن و ساختمان و نظام مهندسی و کنترل ساختمان ادارات‌کل راه و شهرسازی منطقه سه کشور برگزار شد به موضع نظارت بهتر بر اجرای مقررات ملی ساختمان تاکید شد.

وی با اشاره به حضور مدیرکل دفترمقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه وشهرسازی در این نشست افزود: هدف  این جلسه،  نظارت بهتر و دقیق‌تر بر ساخت وسازهایی که به نوعی سرمایه‌های ملی و استانی به حساب می‌آیند و افزایش  کیفی نظارت با تاکید بر رعایت مقررات ساخت وساز می ‌تواند شاهد نظم‌بخشی در نظام شهری باشیم.

نقصان محمدی در پایان با اشاره به رونمایی  نرافزار تخصصی در نظارت بر ساخت‌و سازهای شهری افزود:  امروز در این نشست تخصصی،  نرم‌افزاری که توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان یزد تهیه ومراحل عملی آن ارزیابی شده و به تائید دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه وشهرسازی هم قرار گرفته است ارایه شد.

نظر شما