شناسهٔ خبر: 40610 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل انجام شد:

رسیدگی به تخلفات ۳۱ شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی

ابراهیم نصری به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل‌ونقل جاده‌ای، در جلسات کمیسیون رسیدگی به تخلفات بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، موضوع ماده ۱۲ استان خراسان رضوی طی ۳ ماه اول امسال به تخلفات ۳۱ شرکت حمل‌ونقل رسیدگی و احکام مربوط صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، ابراهیم نصری با اعلام این خبر افزود: در طی ۳ ماههٔ ابتدایی امسال، ۷ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ استانی برگزار شد که به تخلفات ۳۱ شرکت حمل‌ونقلی، مشتمل بر ۱۶ شرکت حمل‌ونقل داخلی کالا و ۱۵ شرکت حمل‌ونقل مسافر رسیدگی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در خصوص آرای صادره توسط کمیسیون گفت: با توجه به میزان صلاحیت‌های تفویضی به استان، در مجموع ۲۲ مورد جریمه نقدی، ۷ مورد تذکر کتبی و ۲ مورد برائت برای شرکت‌ها صادر شد.

این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات زائرین و مسافرین عنوان کرد: نظارت مستمر بر فعالیت‌های بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به صورت مستمر انجام می‌شود که مردم عزیز از طریق راه‌های ارتباطی که ایجاد شده است می‌توانند نظرها، پیشنهادها و شکایت‌های خود را ارسال نمایند تا اداره کل به آن‌ها رسیدگی نماید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در انتها از رسیدگی به تخلفات ۷۷ شرکت حمل‌ونقل کالا و مسافر و ۲۵۰ راننده حرفه‌ای در جلسات کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ در سال ۹۵ خبر داد.​

نظر شما