شناسهٔ خبر: 40613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد:

اجرای بی‌وقفه همه پروژه‌های بزرگراهی استان کرمانشاه برای استقبال از زائرین عتبات و عالیات

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد: همه پروژه‌های بزرگراهی استان برای استقبال از زائرین عتبات و عالیات، بی‌وقفه در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مسعود شریفی با اشاره به میزبانی امسال مرز خسروی از زائرین حسینی و البته افزایش هرساله عبور این عزیزان از محورهای استان تأکید کرد: از حداقل زمان باقی‌مانده برای به حداکثر رساندن خدمات در محورهای بزرگراهی استفاده خواهد شد.

شریفی تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه همکاران در حوزه راه و شهرسازی استان، ان شالله تا پیش از شروع اربعین، قطعات ۵ الف و ۴ و همچنین باند دوم کنارگذر شهر کرند، قطعه ۷ در ورودی سرپل ذهاب و تقاطع غیر همسطح این شهر به پایان خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: مطمئناً عبور از زائرین در ایام اربعین شبانه‌روزی خواهد بود و استفاده از ظرفیت مرز خسروی در کرمانشاه می‌تواند نقش بسزایی از کاهش بار ترافیکی عبوری از محورهای خوزستان و ایلام داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان ابراز امیدواری کرد: امسال هم این نمایش وحدت از مرزهای استان، با رفاه، آسایش و امنیت تردد مسافرین و زائرین عزیز همراه باشد.

نظر شما