شناسهٔ خبر: 40623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول اداره نگهداری راه اداره‌کل راهداری استان خبر داد:

روکش آسفالت بيش از ۴۰ کیلومتر راه‌های خراسان جنوبی در سال جاری

آسفالت مسئول اداره نگهداری راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در سه‌ ماه اول امسال بیش از ۴۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان شامل بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی روکش آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی،  حسین عباسی، مسئول اداره نگهداری راه این اداره کل گفت: در راستای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال مسافران در سه‌ ماه اول امسال بیش از ۴۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان شامل بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی روکش آسفالت شده است.

عباسی ادامه داد: برای اجرای این عملیات بیش از ۳۲ هزار تن آسفالت به مصرف رسیده که رقم ریالی انجام این عملیات در حدود ۱۵ میلیارد تومان است.

مسئول اداره نگهداری راه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی متذکر شد: استان خراسان جنوبی دارای بیش از ۱۷هزار کیلومتر جاده بین ‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره‌کل قرار می‌گیرد.

نظر شما