شناسهٔ خبر: 40627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه بافت فرسوده حکیم شیروان

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه بافت فرسوده حکیم شیروان و مسکن مهر کوی وحدت این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، همتی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: علیرضا مصطفی‌زاده به همراه رئیس راه و شهرسازی شیروان و نماینده‌های پروژه حکیم شیروان از نزدیک این بافت را مورد بازدید خود قرار داد و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از این بازدید جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت کارگزار پروژه حکیم جهت بررسی وضعیت پروژه‌های در حال انجام و بررسی مسائل و مشکلات مبتلا به پروژه و ارائه راهکار جهت تسریع در روند اجرایی پروژه ۱۲۸ واحدی در حال ساخت برگزار شد.

همتی اضافه کرد: در این جلسه ضمن بررسی وضعیت کنونی پروژه‌ها در خصوص نحوه ادامه پروژه و بهره‌مندی حداکثری از مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های ناکارآمد میانی شیروان بحث و تبادل‌نظر گردید.

همچنین محمود رضازاده سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از پروژه‌های مسکن مهر کوی وحدت شیروان و پروژه بافت فرسوده حکیم شیروان و خود اداره راه و شهرسازی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

رضازاده عنوان کرد: طی بازدیدی که توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان از کوی وحدت شیروان انجام گرفت مقرر شد شرکت عمران اسپادانا جنوب در اسرع وقت نسبت به فعال‌سازی کارگاه اقدام نماید و ظرف مدت یک ماه تعداد ۱۸ واحد از لاین A را آماده تحویل نماید.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان افزود: همچنین در ادامه بازدید از شرکت پایه بلندسازان ابنیه با توجه به دستور مدیرکل جهت رفع مشکلات آن‌ها مدیرعامل متعهد شد نسبت به رفع موانع پیش رو جهت فعالیت کارگاه ظرف مدت یک هفته اقدام نماید.

نظر شما