شناسهٔ خبر: 40639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با انجام روکش آسفالت صورت گرفت:

آمادگی محور غار علیصدر برای استقبال از مسافران در استان همدان

مسعود رستمی مسئول اداره راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای شهرستان بهار در استان همدان گفت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی و بازدید مسافران، روکش آسفالت این محور از مسیر بهار به سمت غار علیصدر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مسعود رستمی مسئول اداره راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای شهرستان بهار گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران و سایر عوامل اداره راه و شهرستان در جهت اصلاح، ایمن‌سازی، نگهداری و نظارت بر راه‌ها در محور همدان بهار به صورت مستمر در حال اجراست.

وی بیان کرد: طی سه‌ماهه اول امسال مجموعاً ۲۸ کیلومتر از محورهای شهرستان بهار خط‌کشی و ۵۵ دهانه پل در همین محورها ایمن‌سازی شده است.

رئیس اداره راهداری بهار افزود: با توجه به اینکه بیشترین عامل تصادفات سرعت زیاد و عدم توانایی کنترل به موقع رانندگان است، نصب سرعتکاه در نقاطی که توسط کارشناسان تعیین شده از افزایش ایمنی بوده که طی سه ماه گذشته نسبت به نصب ۱۵ سرعتکاه در تقاطع‌ها نیز اقدام شده است.

وی با بیان اینکه بخش از موارد ایمنی در قالب ایجاد حفاظ صورت می‌گیرد، افزود: ایجاد حفاظ میانی با نصب نیوجرسی به طول ۲۱۰۰ متر و ایجاد حفاظ خاکی در نقاط پرتگاهی نیز به طول ۱۸۰۰ متر انجام شده است.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد و کاهش سوانح، محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان با نصب تعداد ۱۰۵ عدد انواع تابلو هشدار دهنده و علائم اطلاع‌رسانی، پوشش داده شده است.

رستمی عنوان کرد: تسطیح و شانه سازی راه‌های آسفالته در محور کرمانشاه به طول ۵ کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان بهار بوده است.

نظر شما