شناسهٔ خبر: 40667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

حمل‌ونقل آذربایجان‌غربی آماده پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بسته‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده با معرفی پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیک در اختیار اعضای شورا قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در دیدار اعضای شورای حمل‌ونقل استان گفت: با توجه به نقش برجسته حمل‌ونقل در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، خانواده بزرگ حمل‌ونقل استان برای پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از آمادگی کامل برخوردار است.

ابراهیم مبارک قدم ادامه داد: بسته‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده با معرفی پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیک در اختیار اعضای شورا قرار گیرد.

 وی بر دفاع از منافع صنعت حمل‌ونقل استان در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تأکید کرد و افزود: سهم بزرگی از توسعه و آبادانی استان بر عهده حوزه حمل‌ونقل است و باید میزان منابع مالی این حوزه ارتقا یابد.

مبارک قدم به برگزاری جلسات شورای حمل‌ونقل به صورت منظم و دوره‌ای با میزبانی یکی از دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: جلسات مشترک و تخصصی لازمه هماهنگی و تعامل سازنده و نیز پیشبرد اهداف شورای حمل‌ونقل است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، میزبانی استان برای برگزاری بیستمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در اواخر تیرماه را فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های استان و آشنایی نزدیک با روند عمران و آبادانی منطقه برشمرد.

در ادامه این دیدار مدیران شورای حمل‌ونقل استان ضمن تبریک انتصاب شایسته و بجای مدیرکل راه و شهرسازی استان، گزارش مختصری از حوزه مدیریتی خود ارائه کردند و مقرر شد در جلسات آتی شورای حمل‌ونقل اعضا موضوعات مهم را جهت پیگیری در سطح ملی و استان مطرح کنند.

شورای حمل‌ونقل استان متشکل از ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، هواشناسی، فرودگاه، بنادر و دریانوردی، راه‌آهن، آزمایشگاه و مکانیک خاک، نمایندگی شرکت ساخت و توسعه کشور بوده که با مسئولیت مدیرکل راه و شهرسازی استان‌ها تشکیل می‌شود.

نظر شما