شناسهٔ خبر: 40682 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

قطار گردشگری گرگان- اسكله بندر تركمن راه‌اندازی شد

قطار گردشگري گرگان-اسكله تركمن قطار گردشگری گرگان ـ بندر تركمن با مجموع ظرفيت ۳۳۶ نفر، روزانه در ساعت ۱۷ بعدازظهر از گرگان و ساعت ۲۱:۴۵ از بندر ترکمن به جابه‌جايی مسافر می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره كل راه‌آهن شمال شرق ۲، قطار گردشگري گرگان ـ اسكله بندر تركمن با هدف استفاده از ظرفيت‌هاي ريلي و توسعه گردشگری با استفاده از حمل‌و‌نقل سبز به بهره‌برداری رسيد.

اين قطار دارای ۴ واگن با مجموع ظرفيت ۳۳۶ نفر است كه به صورت روزانه در مسير گرگان-اسكله بندر تركمن (رفت از گرگان ۱۷ بعدازظهر و برگشت از اسكله تركمن به گرگان ۲۱:۴۵ ) به جابه‌جايی مسافر میپردازد.

مسافران و گردشگران میتوانند از قابليت‌ها و پتانسيل‌های بيیشمار استان گلستان، نگارستان ايران زمين با آب و هوای چهار فصل و قرار داشتن كوه، دشت، دريا در كنار هم  و بازارچه ساحلی (بندرتركمن ) استفاده  و روز به ياد ماندنی را در كنار خانواده و همسفران خود سپری كنند.

اين قطار گردشگری مورد استقبال همشهريان و هم استانیها و مردم شريف شهرستان تركمن قرار گرفته و بازاريان ساكن در سواحل دريای خزر نيز از ورود اين قطار گردشگری و مسافری با خوشحالي استقبال كردند.

نظر شما