شناسهٔ خبر: 40720 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی‌ اعلام‌کرد:

پروازهای ایرانی به نجف از سرگرفته شد/ بازگشت حجم پروازها به فرودگاه نجف به حالت گذشته

فرودگاه مهرآباد- باند فرودگاه معاون هوانوردی و امور بين‌الملل سازمان هواپيمايی كشوری گفت: پرواز شركت‌های هواپيمايی ايرانی به فرودگاه نجف از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواپیمایی،معاون هوانوردی و امور بين‌الملل سازمان هواپيمايي كشوری، گفت: پرواز شركت‌هاي هواپيمايي ايراني به فرودگاه نجف از سر گرفته شد.

مرتضی دهقان اظهارداشت:به دنبال مشكلات پيش آمده براز پروازهاز شركت‌هاي هواپيمايي به نجف با برگزاری نشست‌های مشترك نمايندگان اين شركت‌ها و انجمن شركت‌های هواپيمايی تحت نظارت سازمان هواپيمايی كشوري در تهران و عراق، خوشبختانه مذاكرات با همكاری و تعامل مسئولان فرودگاه نجف به نتايجی مثبتی رسيد و منجر به از سرگيری مجدد پروازها به فرودگاه مذكور شد.

وي با بيان اينكه تمامي تلاش‌های سازمان هواپيمايی كشوري در جهت انتظارات زائران عتبات عاليات صورت گرفته، افزود: در اين نشست‌ها بر خدمات بهتر به زائران و شركت‌هاي هواپيمايي تاكيد شد و به طور حتم حجم پروازها به اين فرودگاه در چند روز آينده به ميزان پروازهای گذشته خواهد رسيد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چند ماه قبل فرودگاه نجف در تصمیمی جدید نرخ عوارض فرودگاهی و هزینه‌های پرواز به این فرودگاه را به شکل قابل توجهی افزایش داد که این موضوع منجر به تصمیم‌گیری قطعی ایرلاین‌های ایرانی در توقف پروازها به مقصد این فرودگاه شد.پس از این تصمیم ابتدا جلسه‌ای در ایران با حضور نمایندگان دو طرف برگزار شد و سپس ادامه مذاکرات به حضور نمایندگان ایران در شهر نجف انجامید.

ایرلاین‌های ایرانی در طول ۹ روز گذشته هیچ پرواز مستقیمی به مقصد نجف نداشتند.

نظر شما