شناسهٔ خبر: 40755 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

واگذاری ۵ قطعه زمین برای احداث مراکز بهداشتی – درمانی در پردیسان قم

مجتبی صفری مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: با توجه به تراکم جمعیت ساکن در پردیسان و نیاز این منطقهٔ شهر به امکانات زیرساختی، ۵ قطعه زمین جهت احداث مراکز بهداشتی - درمانی به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مجتبی صفری گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قم مستند به ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال ۱۳۸۰ و به منظور کمک و مساعدت به ساکنین پردیسان و در راستای طرح تحول سلامت اقدام به واگذاری‌های مذکور کرده است.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ضمن اعلام این که زمین‌های واگذار شده در ۵ قطعه بوده است، افزود: در مجموع حدود ۱۲ هزار ۲۰۰ مترمربع واگذار شده است.

وی عنوان کرد: دریافت‌کننده زمین‌ها (دانشگاه) پس از اخذ پروانه از شهرداری نسبت به احداث آن‌ها اقدام خواهد کرد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار امیدواری کرد با واگذاری زمین‌های مذکور و به تبع آن ساخت مراکز بهداشتی - درمانی تحول عظیمی در سطح سلامت ساکنین شهر پردیسان به وجود می‌آید و مشکلات مراجعه به مراکز درمانی مرکز شهر و استفاده از خدمات بهداشتی – درمانی مرتفع می‌گردد.

نظر شما