شناسهٔ خبر: 40761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهرستان فومن انجام شد:

بهسازی پل توریستی کردمحله توسط راهداران شهرستان فومن در گیلان

بهسازی پل رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فومن با توجه به توریست پذیر بودن این شهرستان گفت: شهرستان فومن دارای جاذبه‌ها و منابع طبیعی بسیار زیبایی است که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور و جهان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، نیما شفقی با بیان اینکه پل بزرگ کردمحله در مسیر توریستی دژ تاریخی قلعه رودخان فومن قرار دارد، گفت: این پل بر اثر وقوع سیلاب دچار فرسایش و آب شستگی شده بود.

شفقی با تأکید بر اینکه با تلاش و پیگیری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فومن مقدمات بهسازی و زیرسازی این پل توریستی فراهم شده، اذعان کرد: بسترسازی، دریواسیون، دیواره سازی بالادست پل و همچنین تهیه و حمل و خشکه‌چینی سنگ‌های وزنی در زیر پایه‌ها و فونداسیون جهت تثبیت پل و... از جمله اقدامات مهم برای بهسازی و ترمیم رادیه و برید این پل توریستی بود که با تلاش شبانه‌روزی راهداران فومن انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فومن به برآورد هزینه بهسازی پل بزرگ کردمحله اشاره و تصریح کرد: حدود ۸۰۰ میلیون ریال جهت ترمیم و بهسازی این پل توریستی هزینه شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از راهداران این شهرستان عنوان کرد: توسعه و بهسازی و بازسازی راه‌ها نیازمند، نگاه ویژه مسئولان در تأمین اعتبارات راهداری است.

نظر شما