شناسهٔ خبر: 40762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از پروژه مسکن مهر شهرک مهر امام رضا خبر داد:

تلاش برای بهره‌برداری از پروژه‌های شهرک مهر امام رضا (ع) در فارس تا پایان شهریورماه

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان شهریورماه امسال همراه با افتتاح شهرک مهر امام رضا (ع) (لپویی)، افتتاح و حسن ختام پروژه‌های مسکن مهر استان فارس برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور در بازدید از شهرک مهر امام رضا (ع) که مدیران و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکاران و روسای تعاونی‌ها نیز حضور داشتند، افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکونی، معابر، آسفالت خیابان‌ها – مدارس – درمانگاه و پروژه مجتمع تجاری بسیار خوب است و نسبت به چهار ماه پیش قابل‌مقایسه نیست.

وی اظهار کرد: در بازدید چهار ماه پیش مدارس در حد اسکلت رها شده بودند و آسفالت معابر انجام نشده و پیاده‌روها نیز دچار مشکل بودند و پروژه درمانگاه نیز آغاز نشده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری و زحمات شبانه‌روزی همکارانم در اداره کل راه و شهرسازی فارس و تلاش پیمانکاران و پیگیری جهت رفع مشکلات مالی پیشرفت‌های قابل محسوسی را در همه قسمت‌ها مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: پروژه درمانگاه شهرک مهر امام رضا در زمینی به متراژ ۲۱۰۰ مترمربع و زیربنای ۴۴۶ مترمربع در دست احداث است.

تکاور اظهار امیدواری کرد: با وضعیت خوب و پیشرفت فیزیکی بالای پروژه‌های شهرک مهر امام رضا (ع) تلاش می‌کنیم تا پایان شهریورماه این شهرک را به بهره‌برداری برسانیم و همراه با مراسم افتتاح کل شهرک مهر امام رضا مراسم حسن ختام پروژه‌های مسکن مهر استان فارس را برگزار کنیم.

شایان‌ذکر است که تعداد پروژه‌های مسکونی شهرک مهر امام رضا (لپویی) ۵۵۲۵ واحد است.

نظر شما