شناسهٔ خبر: 40765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان زنجان برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه کمیسیون ماده یک و دو و بررسی درخواست‌کنندگان خانه‌سازمانی در زنجان

جلسه جلسه کمیسیون ماده یک و دو به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیرکل امور اداری و مالی استانداری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی زنجان، جلسه کمیسیون ماده یک و دو به ریاست دکتر نیک‌سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تشکیل شد.

در ابتدای جلسه کلیم اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی استان و دبیر این کمیسیون با ارائه گزارش سال گذشته، دستور جلسه امروز را در چهار محور اصلی اعلام کرد.

وی محور اول را تبیین اهداف و سیاست‌ها و برنامه‌های کمیسیون برای سال جاری، محور دوم را اتخاذ تدابیر لازم برای وصول مطالبات از دستگاه‌های اجرایی و محور سوم را برسی نحوه واگذاری و یا تمدید خانه‌های سازمانی، محور پایانی را بررسی درخواست‌های متقاضیان خانه‌های سازمانی در استان اظهار کرد.

گفتنی است این جلسه با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیرکل امور اداری و مالی استانداری، مدیر مسکن و ساختمان و رئیس و کارشناسان اداره برنامه‌ریزی و تجهیز منابع و اقتصاد مسکن تشکیل و در خصوص این چهار محور بحث و تبادل‌نظر انجام و بررسی و تصمیم‌گیری شد.

نظر شما