شناسهٔ خبر: 4080 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی خبر داد:

تکمیل بیمارستان چادگان تا پایان سال ۹۳/ پيشرفت فيزيكی ۸۶ درصدی ساخت بيمارستان خمينی‌شهر

محمدجواد علیزاده معاون وزير راه و شهرسازی از تكميل بيمارستان ۳۵ تختی چادگان و تحويل آن به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی تا پايان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، مهندس محمد جعفر علیزاده با بیان اینكه در استان اصفهان سه پروژه بیمارستانی در دست احداث هستند، گفت: پروژه ساخت بیمارستان ۳۵ تختی چادگان با ۳۵۰۰ مترمربع زیربنا از پیشرفت خوبی برخوردار است و تا پایان سال ۹۳ تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به بازدید اخیر وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت بیمارستان ۲۱۶ تختی نجف آباد اظهار داشت: پروژه ساخت این بیمارستان با زیربنای ۱۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع دارای ۴۶ درصد پیشرفت فیزیكی است.

وی از پیشرفت فیزیكی ۸۶ درصدی پروژه ساخت بیمارستان خمینی‌شهر نیز خبر داد و افزود: این بیمارستان ۱۴ هزار مترمربع زیربنا دارد و در صورت تأمین اعتبار، سال آینده تكمیل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی پیش از این نیز بیمارستان ۱۳۶ تختی كلیشاد را در استان اصفهان احداث کرد و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی داد كه هم اکنون در حال تجهیز است. /

نظر شما