شناسهٔ خبر: 40818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایلام انجام شد:

بازدید معاون امور عمرانی استانداری ایلام از پروژه راهسازی حمیل- کرمانشاه

شاپور پولادی معاون امور عمرانی استانداری ایلام از پروژه راهسازی حمیل- کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، مهندس پولادی معاون امور عمرانی استانداری ایلام در این بازدید گفت: پروژه حمیل- کرمانشاه گر چه در استان کرمانشاه انجام می‌گیرد اما تأثیرات فراوانی هم در سطح ملی و هم برای مردم استان ایلام دارد.

پولادی با اشاره به کوتاه شدن مسیر ایلام به کرمانشاه به طول ۴۰ کیلومتر با اجرای این پروژه بیان کرد: این مهم تأثیر فراوانی بر کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه با توجه به تردد سنگین این محور به خاطر مرز بین‌المللی مهران خواهد داشت.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام در خصوص جزئیات این پروژه افزود: این پروژه در دو قطعه ۲۵ کیلومتری در حال اجرا است که قطعه اول ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه دوم پیشرفتی در حدود ۲۰ درصد داشته و به طور میانگین کل پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 پولادی با اشاره به اینکه این پروژه یک پروژه ملی محسوب می‌شود از بحث تبدیل این پروژه به آزادراه در آینده با توجه به اهمیت و میزان تردد در آن اشاره کرد و از مسئولین استان کرمانشاه خواست تا پی‌گیر بحث تملک اراضی و تزریق اعتبار این پروژه باشند.

نظر شما