شناسهٔ خبر: 40960 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در خانه ملت انجام شد:

موافقت با دو فوریت طرح تغییر مهلت جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال۹۵ تا پایان شهریور امسال

مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی، مهلت جذب اعتبارات پروژه (طرح) های عمرانی سال ۱۳۹۵ کل کشور تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس دو فوریت طرح تغییر مهلت جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال ۱۳۹۵ کل کشور را که به امضای ۵۵ نماینده رسیده است با ۱۸۴ رای موافق، ۳۶ رای مخالف و چهار رای ممتنع از مجموع ۲۴۸ نماینده حاضر تصویب کردند.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس در توضیح ضرورت ارایه این طرح با قید دو فوریت گفت: این طرح به دلیل این که بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور دیر ابلاغ شد، فرصت کافی برای جذب آن وجود ندارد و باعث بازگشت منابع به خزانه می شود برای تکمیل پروژه و جلوگیری از آسیب به اعتبارات محدود پروژه های عمرانی تهیه شده است.

براساس ماده واحده این طرح دو فوریتی و درصورت تصویب نهایی سال مالی پروژه(طرح) های عمرانی بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور از پایان تیرماه به پایان شهریورماه سال ۱۳۹۶ تغییر می یابد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب دوفوریت این طرح گفت: این طرح به کمیسیون ارجاع داده می شود تا در روزهای آینده در دستور کار قرار گیرد./

نظر شما