شناسهٔ خبر: 41025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هرمزگان انجام شد:

بازدید مدیرکل راهداری هرمزگان به اتفاق فرماندار از پروژه‌های راهداری شهرستان بستک

آسفالت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان به اتفاق هیئت همراه به منظور بازدید از پروژه‌های راهداری و راه‌های مواصلاتی شهرستان بستک دیدار و نشست مشترکی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان به اتفاق هیئت همراه به منظور بازدید از پروژه‌های راهداری و راه‌های مواصلاتی شهرستان بستک دیدار و نشست مشترکی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 در این نشست پرتابیان فرماندار شهرستان بستک ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و هیئت همراه به مسائل و مشکلات موجود در حوزه راهداری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بستک اشاره کرد.

در ادامه این جلسه باقر جوان نیز از استقبال فرماندار شهرستان بستک تقدیر و تشکر کرد و گفت: قطعاً موارد مطروحه را مورد بررسی قرار خواهم داد و اولویت پروژه‌های راهداری شهرستان بستک امسال مشخص خواهد شد.

وی عنوان کرد: تکمیل پروژه طرح تعریض و بهسازی محور تنگ بستک به چاه بنارد، روکش آسفالت محور بستک _ بندرلنگه، روکش آسفالت محور بستک-لار و روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان از جمله پروژه‌های اولویت‌دار هستند.

شایان‌ذکر است در ادامه این سفر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان به‌اتفاق فرماندار شهرستان بستک و هیئت همراه از محورهای راه روستایی جناح_ کهتویه، کمشک – جناح، پای تاوه- کمشک و همچنین از پروژه طرح بهسازی تنگ بستک _چاهبنارد بازدید و در پایان از زحمات و حسن نیت انجام کار پیمانکار پروژه تقدیر کرد.

نظر شما